Iz tulcev sem naredil tri pošasti. Potreboval sem kolaž papir, oči in flomaster. Noter sem dal lepilo, škarje in barvice. Učiteljici sem pomagal narediti “Papirkota”. To je smetnjak, ki bo v naši učilnici jedel papir. Ta tehnični dan mi je bil zelo všeč. (Etjen, 2. B)

Uporabil sem tri tulce in sem naredil tri stojala za flomastre in za barvice. Izdelal sem zelo lepe pošasti, s katerimi sem se tudi slikal. (Veno, 2. B)

Uporabila sem kolaž papir in iz tulcev sem naredila tri lončke za barvice, flomastre in čopiče. Jaz sem naredila kužka, muco in žabo. Všeč mi je bilo tudi, ko smo lončke prilepili na barvan karton. Nato smo se slikali z lončkom. Bilo mi je všeč, ker smo ustvarjali in tudi ker smo izdelali razredni smetnjak za našo učilnico. Uporabljali ga bomo za papir. (Natalija, 2. B)

Izdelali smo pošasti. Izdelovali smo iz odpadnih tulcev. V izdelane pošastke smo dali šolske potrebščine. Naredili smo “Papirko”. Nato nas je učiteljica fotografirala s pošastki. (Gaja, 2. B)

Meni je bilo zelo všeč, ko smo izdelovali iz tulcev pošasti. Nastala so čudovita stojala za barvice, flomastre, škarje in lepilo. Potem smo jih odnesli domov in noter shranjujem barvice. (Tijan, 2. B)

Pri tehniškem dnevu mi je bilo všeč, ko smo delali iz tulcev stojala za barvice in flomastre. Ko smo delali “Papirko” za papir, sem zelo uživala. (Mia, 2. B)

Izdelala sem kužka. Izdelovali smo iz kolaž papirja. Delali smo iz različnih vzorčkov. Pomagali smo si v skupini. na koncu smo se slikali. (Ivana, 2. B)

(Skupno 32 obiskov, današnjih obiskov 1)