Igrali smo prvo šolsko uro. Glasbila so bila postavljena v avli pred glasbeno učilnico. Instrument, na katerega smo igrali, se je imenoval cajon. Izvira iz Španije. Vodil nas je učitelj Jaka. Cajon je izgledal kot lesen kvader z obarvano ploskvo, na katero se je igralo. Na zadnji ploskvi je imel luknjo. Jaka nam je razložil, da skozi luknjo v cajonu potuje zvok. Tam so bili tudi učenci iz 4.b razreda. Z njimi smo se izmenjevali in igrali različne pesmi. Ko smo končali, smo vzeli vsak svojo vrečo in jo odnesli k posameznemu učencu b razreda. Skupaj smo pospravili v torbo. Učenci b razreda pa so torbo odnesli v avto učitelja.

Vita, 4. a

Zbrali smo se v avli ob 8.00. Sodelovali smo 4. a in b razred. Igrali smo na tolkalo. Napiše se cajon, izgovori pa kahon. Delavnico je vodil Jaka. Igrali smo tudi različne glasbe. Instrument je v obliki kvadra. Na njemu se sedi. Glasbilo izvira iz druge države. Igrali smo bas in slep. Na zadnjem delu je luknja, da se boljše sliši. Na koncu smo a-jevci vzeli velike torbe in dali glasbilo v torbo. Moj občutek na glasbilu je bil dober. Na začetku me je bilo malo strah, da bom kaj naredila narobe, ampak nisem. Igrala sem z veseljem.

Julija, 4. a

S četrtim b razredom smo prvo uro odšli v šolsko avlo. Posedli smo se na klopi. Tam nas je čakal vodja delavnice igranja na tolkala gospod Jaka. Pred nami je bilo zelo veliko instrumentov. Povedal nam ja, da se instrumenti imenujejo cajon. Zgrajen je iz lesa, ni ravno velik, ker se lahko usedeš nanj. Na zadnjem delu ima luknjo, da se bolje sliši. Nanj se igra tako, da na ploščo tolčemo z rokama. Zaigraš lahko bas in slep. Igrali smo tudi ob pesmi, ponavljali za učiteljem in počeli druge stvari. Imeli smo se zelo lepo. Ob igranju na cajon sem čutil vibriranje in počutil sem se ponosno.

Jakob, 4. a

(Skupno 23 obiskov, današnjih obiskov 1)