Danes, 25. 10. 2017, smo imeli naravoslovni dan. Učili smo se o oljkah in jih obirali. Pri obiranju smo si pomagali z grabljicami. Pomagal nam je učitelj Vili. Oljčnik imamo za šolo. Tam so oljke posajene v vrsto. Plodu oljke se lahko reče oliva. Olive so zelenkaste ali vijolično rdečkaste barve. Nabrane olive se bo odneslo v oljarno. (Mina, 3. b)

Skupaj s 3.b smo si ogledali film kako se obira oljke. Po malici smo za šolo obirali oljke. Pri obiranju smo se imeli lepo. Nabrali smo veliko oljk in jih stavili v košare. Ko so bile polne, smo košare izpraznili v zaboje. Zaboje so dežurni učenci nosili v avto. Med obiranjem smo videli muco. Vsem je bilo lepo v oljčnem nasadu. (Julija, Kaja, Živa, 3. a)

Včeraj smo s 3.b razredom nabirali oljke. Najprej smo si ogledali posnetek in se pogovorili o pravilih obiranja. Dobili smo učni list in ga rešili. Morali smo opazovati oljko. Potem smo pomalicali in šli obirati oljke v oljčni nasad za šolo. Našteli smo preko 20 oljk. Obirali smo z grabljicami in na roke. Na tleh so bile velike mreže, da smo oljke lažje pobrali. (Jakob, Ivana, Nino, 3. a)

Zjutraj smo si ogledali film o oljki. Nato smo prebrali knjigo o drevesu, ki je imelo srce. Nato smo šli na travnik za telovadnico in raziskovali naravo. Opazovali smo oljko. Pomalicali smo in šli za šolo obirati oljke. Obirali smo v skupinah. Nabrali smo mnogo oljk. (Matevž, Tine, Tiana, Patrik, 3. a)

Včeraj smo imeli naravoslovni dan. V razredu so povedali pravila, kako se oljke obira. Po malici smo v skupinah obirali oljke in jih dajali v košare. Pod oljke smo nastavili mreže. Obrali smo okli dvajset oljk. Nekatere so bile visoke, zato smo si pomagali z grabljicami. Ko smo končali z obiranjem, smo se vsi skupaj fotografirali. (Andrej, Jan, Evan, Vid, 3. a)

Naravoslovni dan smo imeli za šolsko telovadnico. Prvo smo reševali list, potem pa smo obirali še oljke. Z nami so odšli tudi 3. a razred. Nabrala sem jih veliko s skupino, potem pa sem bila še z Gaio. Maks nam je malo prišel pomagati. Z nami je šel tudi učitelj Vili. Imeli smo mrežo in grabljice. Dali smo jih v košare, potem smo stresli v druge košare. Med seboj smo si pomagali. (Mia, 3. b)

Danes smo imeli naravoslovni dan. Trgali smo oljke iz dreves. Imeli smo se lepo in je bilo zelo toplo. Z grabljicami smo grabili. Oljk je bilo 17. Iz njih bo ratalo olje. Danes smo jedli v jedilnici. Bili smo s 3. a. (Kevin, 3. b)

Danes smo pobirali oljke. Nekatere oljke so bile črne. Za šolo imamo oljčnik. Pod oljke smo dali mrežo. Nekateri so imeli grablje, da so si pomagali. Tudi plezali smo na oljko. Ko smo končali je učiteljica Barbara odpeljala olive v oljarno. Z nami so bili tudi 3. a. (Bor, 3. b)

Danes smo za telovadnico obirali oljke. Olive sta pobirala 3. a in 3. b razred. Pod oljke smo položili mrežo. Za pomoč smo uporabljali grablje. Pobirali smo zelene in črne olive. Oljke so vsajene v vrsto. Svoj koš sem napolnil 10 krat. Pomagali so nam učiteljici, učitelj in fanta. Učiteljica Barbara je olive odpeljala v oljarno. (Tibor, 3. b)

Imeli smo naravoslovni dan. Obirali smo olive za oljčno olje. Na naravoslovnem dnevu so bili tudi 3. a. Zdi se mi, da smo nabrali vsaj 1 tono. Izpolnjevali smo tudi učni list. Za šolo imamo oljčnik. V oljčniku imamo 18 oljk. Imeli smo grabljice za česanje oljk.  Ko smo česali oljke, so dol padale olive. Olive smo dali v košaro. (Jakob, 3. b)

Danes smo imeli naravoslovni dan. Pobirali smo oljke. Nabrali smo zelo veliko oljk. Oljke nismo nabirali samo 3. b, je nabiral tudi 3. a. Pomagali so tudi dežurni in učitelj Vili. Pod oljkami  smo dali mreže, da niso plodovi padli na tla. Učiteljica Barbara je peljala oljke v oljarno. S tem denarjem, ki ga bomo dobili, bomo dali v dobrodelne namene. (Maja, 3. b)

Šli smo za telovadnico. Prvo smo naredili naloge na listu, potem smo šli poslušat, opazovati oljko. Ugotovitve smo si zapisali na list. Začeli smo z obiranjem oliv. Nabrali smo veliko oliv. Pri delu so nam pomagali 3. a, učiteljice in učitelj. Za pripomočke smo imeli grabljice. Ko smo končali, smo se slikali. In učiteljica Barbara je odnesla olive v oljarno. (Gaia, 3. b)

Danes smo imeli naravoslovni dan oljk. Za telovadnico smo obirali oljke na drevesih. Oljke smo dali v košare. Obrali smo 18 oljk.  Smo nabrali eno tono oljk. Ko smo nabrali oljke, smo se slikali. Po slikanju smo šli iskat potrebščine in smo šli v kolono. Učiteljica je šla v oljarno in prišla nazaj. (Jaka, 3. b)

Danes smo bili na naravoslovnem dnevu. Trgali smo olive. Imeli smo se lepo. Trajalo je veliko časa. Olive smo trgali na oljki. Oljk je bilo 17. Iz njih bo nastalo olje. Za trgatev smo uporabili grablje. (Ian, 3. b)

Danes smo imeli naravoslovni dan, nabirali smo oljke. Nabrali smo jih zelo veliko. Oljk je bilo sedemnajst. Nabiranje je bilo naporno. Oljke smo nabirali tudi z grabljicami. Ko smo jih nabrali, smo jih stresli v zaboj. Ko smo pospravili, smo šli v razred. Imela sem se lepo. (Sofia, 3. b)

Imeli smo naravoslovni dan. Šli smo na travnik za telovadnico. S sabo smo imeli košare. Na travniku nam je učiteljica dala navodila. Prišli so tudi učenci iz 3. a razreda. Najprej smo pojedli malico. Potem pa smo začeli z obiranjem oljk. Na drevesih je bilo veliko oljk. Bilo je zelo poučno in lepo. Pomagal nam je tudi učitelj Vili. (Viktorija, 3. b)

Nabirali smo olive. Olive so bile visoko, a smo jih pobrali z grabljicami. Po tleh je bila velika mreža. Na mreži so bile popeštane in cele olive. Z nami je bil učitelj Vili. Za telovadnico imamo oljčni nasad. Oljke so bile v vrstah.  (Igor, 3. b)

Na naravoslovnem dnevu sem nabiral oljke. Pobirali smo jih z malimi grabljami, velikimi,  še večjimi in  z  mrežo ter s košaro. Po tleh je bila je bila mreža. Enkrat sem dobil velike grablje. Bil sem v skupini z Ianom, Gaio, ki je bila vodja, Viktorijo in Emo. Oljke smo pobirali za telovadnico. Imel sem se lepo. Velikokrat sem dobila male grablje. Plezali smo na oljke in jih pobirali. Zlomil sem eno vejo. (Ruben, 3. b)

Danes je bil naravoslovni dan. Šli smo nabirat oljke. Veliko časa smo nabirali. Bili smo s 3. a. Z grabljami smo nabirali olive. Oljk je bilo sedemnajst. Bilo je lepo. (Matic, 3. b)

Nabirali smo olive. Prvič sem nabiral z Renejem, nato pa samo s Sofijo. Bile so grabljice za pomoč in jaz sem eno vzel. S Sofio sva nabrala veliko oliv. Nabral sem tudi zelene olive. Na koncu smo nehali z obiranjem in smo se fotografirali. (Teo, 3. b)

Danes smo imeli naravoslovni dan. Nabirali smo olive. Jaz in vsi smo bili utrujeni. Ko smo nabrali, smo dali v košaro. Za telovadnico rastejo oljke. Ko je bila polna košara, smo stresli v zaboj. Jeseni so olive zrele in sočne. (Sara, 3. b)

Najprej smo delali nalogo. Potem smo šli na malico. Vzeli smo košare in se odpravili nabirat oljke. Zelo veliko smo jih nabrali. Lahko smo plezali na drevesa. Nabirali smo lahko ročno ali z grabljicami. Imeli smo se lepo. (Simon, 3. b)

Danes smo imeli naravoslovni dan o oljkah. Pri 3. a nam je učiteljica prebrala zgodbo, bila je lepa. Potem smo šli nabirat oljke. Sam sem v približno eni šolski uri, nabral eno košaro. Z Igorjem sva skupaj nabrala eno košaro. Bilo je lepo in vroče. Ko smo končali, smo učiteljici pomagali pospravljati. (Filip, 3. b)

Ob osmi uri smo se zbrali v razredu. Tam smo se dogovorili, kaj bomo delali. Učiteljica nam je dala liste. Nato smo odšli v 3. A in si ogledali, kako se pravilno obira oljke. Učiteljica Barbara nam je povedala zgodbo o dečku in drevesu. Šli smo na travnik za telovadnico in izpolnili liste. Potem smo nabirali oljke. Jaz in Igor sva obrala celo oljko, Filip pa je pobiral po tleh. (Rene, 3. b)

Danes smo imeli naravoslovni dan. Obirali smo oljke. Imeli smo grabljice. Pod oljkami so bile mreže. Oljke so neužitne, če so še cele. Imamo jih približno osemnajst. Napolnili smo skoraj vse košare. Na koncu je učiteljica odpeljala olive v oljarno. (Maj, 3. b)

(Skupno 4 obiskov, današnjih obiskov 1)