


Z učenci 3. a smo v okviru projekta RAČek izvedli drugi učni scenarij, kjer so učenci
skozi raziskovalne dejavnosti spoznavali razmnoževanje in rast rastlin.
Dogodivščina se je začela s skrivnostnim pismom znanstvenikov iz prihodnosti, ki so
učence izzvali, naj ponovno odkrijejo, kako rastejo rastline. Učenci so raziskovali
semena, jih primerjali in razvrščali, nato pa skozi sobo pobega reševali matematične
in logične naloge, da bi odkrili skrivni algoritem za uspešno sajenje fižola.
Vrhunec dejavnosti je bilo sajenje fižola, pri katerem so učenci pridobljeno znanje
uporabili v praksi. Sledila je tudi gibalna aktivnost – Programiramo fižolček, kjer so s
telesnimi gibi ponazorili rast rastlin, ter zapis binarnega sporočila za znanstvenike
prihodnosti.
Učenci so bili navdušeni, saj so skozi igro, eksperimentiranje in sodelovanje pridobili
dragocene izkušnje.
Zapisala: Nina Rijavec Ternovec












