V okviru projekta RAČek so se učenci 4. a razreda podali na pravo matematično pustolovščino! V drugi učni aktivnosti so skozi igro, sodelovanje in zabavne izzive raziskovali osnovne računske operacije ter pravila prednosti pri njihovem izvajanju.

Skozi zgodbo “Matematična pustolovščina v številskem gozdu” so učenci spoznavali algoritme za reševanje številskih izrazov. Posebno doživetje je bila tudi igra vlog, v kateri so na izviren in zabaven način prikazali pravilen vrstni red računanja ter utrdili svoje znanje.

Zaključna dejavnost je predstavljala soba pobega – izziv, ki je zahteval logično razmišljanje, sodelovanje in poglobljeno razumevanje snovi. Učenci so analizirali napačno rešene izraze, jih popravili in s skupnimi močmi razvozlali skrivno kodo za izhod iz sobe.

Izjave učencev po dejavnosti:

»Soba pobega mi je bila najbolj všeč, ker me je zanimalo, kaj je v skrinjici. Zelo mi je bilo všeč tudi računanje skupaj s prijatelji.«
»Ko smo reševali račune z napakami, ker nam je uspelo poiskati napako.«
»Najbolj mi je bilo všeč presenečenje in seznanitev z novim načinom računanja, ker tega še nisem znala in sem se naučila nekaj novega.«
»Igra soba pobega ter izziv odkriti kodo, ker smo morali vklopiti možgane.«
»Najlepše mi je bilo, ko smo bežali iz sobe pobega, ker me je zanimalo, kaj je v skrinji.«

Ta poučna in igriva izkušnja je temeljila na sodelovalnem učenju ter spodbujala računalniško mišljenje – uporabili so logiko, dekompozicijo problemov, prepoznavanje vzorcev in algoritmično razmišljanje. Aktivnost je bila medpredmetno povezana tudi z jezikom in gibanjem, kar je učencem omogočilo še bolj celostno razumevanje učne snovi.

Zapisala: Metka Nunčič

Fotografirala: Sara Marinič

(Skupno 49 obiskov, današnjih obiskov 1)