Po obravnavi druge knjige za domače branje – Pekarna Mišmaš, smo se tudi mi preizkusili v peki kruha. Da je bila peka kruha popolna, nam je pri tem pomagala izurjena učiteljica Lidija, ki pripravlja izvrsten kruh. V šolski jedilnici smo zamesili testo tako kot je to delal pek Mišmaš v naši knjigi. Trudili smo se in mesili. Pri nastanku dobrega kruha pa niso pomembne le dobre sestavine, pač pa tudi ljubezen, s katero delamo. Pripravljene hlebčke smo prepustili našim kuharjem, da so nam ga v pečici spekli. Po šoli je prijetno zadišalo in kruh je bil pečena. Vsak je odnesel domov svoj hlebček mehkega kruha, če ga ni že prej pojedel.

Zahvaljujemo se šolskim kuharjem in učiteljici Lidiji za vso pomoč.

EG

Bilo mi je všeč, ker že dolgo časa nisem pekla kruha. V jedilnici je lepo dišalo, ko se je kruh spekel. Bil je zelo slasten. Maja, 3. b

Zanimivo mi je bilo, ker sem gnetil testo za kruh. Vid, 3. b

Kadar smo pekli kruh, smo se zabavali. Za testo smo uporabili veliko sestavin. Vsak je dobil hlebček kruha. Pečeh kruh je zelo dišal. Tinkara. 3. b

Všeč mi je bilo, ko smo pekli hlebčke kruha. Naredili smo več pekačev kruha, zato smo ga nesli tudi ravnatelju, pomočnici ravnatelja, pedagoginji … Pečene hlebčke smo si v razredu razdelili. Najbolj všeč mi je bilo, ko smo kruhke jedli za popoldansko malico. Bili so zelo slastni. Špela, 3. b

Bilo mi je všeč. Moj hlebček je bil majhen in okrogel. Kruh je bil zelo dober. Xxx, 3. b

Všeč mi je bilo, ko smo delali maso. Vesela sem bila, da sem dobila veliko testa, saj sem potem imela tudi večji kruh. Mia K., 3. b

Pri peki kruha mi je bilo všeč, ko smo mesili testo. Hlebčke smo pojedli, bili so zelo dobri. Nuša, 3. b

Zjutraj smo si dali predpasnike, ruto na glavo in se odpravili proti jedilnici. Tam nas je pričakala učiteljica Lidija, ki nam je pomagala pri pripravi testa za kruh. Najprej nam je povedala, kako se izdela kruh. V posodo smo dali mleko, sladkor in kvas. V drugo posodo smo dali moko, olje, sol in malček vode. Ko je kvas »vstal«, smo ga primešali k moki. Testo smo dobro pregnetili in ga dali v pekač, da je počivalo potem pa v pečico. Kruh se je pekel eno uro. Ko so bili hlebčki pečeni, smo jih vzeli iz pečice, počakali, da se ohladi in si jih razdelili. Vsak je vzel svojega in odnesli smo ga domov. Tako smo uživali pri peki kruha. Tiana, 3. b

Pri peki kruha mi je bilo lepo, ker smo se zabavali. Všeč mi je bilo, ker smo na koncu svoj hlebček pojedli. Polona, 3. b

Vsi smo dobili vsak svoj kos testa. Všeč mi je bilo, ko sem lahko svoj kos testa gnetel in ga oblikoval v hlebček. Nato smo ga spekli. Vsak si je vzel svojega in ga je lahko pojedel, to je bilo zelo lepo. Sebastjan, 3. b

V sredo smo v jedilnici pekli kruh. Učiteljica Lidija nam je pomagala narediti testo. Razdelila nam je kose testa in mi smo z rokami mesili testo. Potem smo testo oblikovali v majhno štručko. Na koncu smo kruh spekli v pečici. Aleks, 3. b

V šoli smo pekli kruh. Najprej smo pripravili sestavine, nato pa vse skupaj zamesili. Na  koncu smo testo oblikovali v kruh. Sledila je peka. Ko so se hlebčki spekli, je slastno dišalo po celi šoli. Kruh je bil okusen. Miha, 3. b

(Skupno 41 obiskov, današnjih obiskov 1)