Učenci 4. a razreda so vključeni v projekt RAČek. V okviru kulturnega tedna dejavnosti smo aktivnosti projekta RAČek medpredmetno povezali z učno vsebino orientacija in zemljevidi. Učenci so na mreži izvajali ukaze, ki so jih vodili do določenih ciljev, pri tem pa razvijali prostorsko predstavo, krepili orientacijo z zemljevidi, spoznavali kartografske znake in se učili brati zemljevid domačega kraja.

Računalniško mišljenje postaja vse pomembnejši del sodobnega izobraževanja, saj učencem pomaga razvijati logično sklepanje, reševanje problemov in razumevanje algoritmov.

Aktivnosti so predstavljale odličen primer, kako lahko osnove računalništva in informatike obogatijo pouk in naredijo učenje bolj zanimivo ter kreativno.

Vtisi učencev:

–          zelo smo se zabavali in veliko smejali

–          všeč mi je bilo delo po skupinah

–          utrjevali smo orientacijo na zemljevidu

–          spoznavali smo kartografske znake

–          bili smo ustvarjalni, saj smo sestavljali jamski avtomobil iz lego gradnikov le na podlagi slike, brez navodil

–          všeč mi je bilo, ker smo imeli cel dan dejavnosti

–           v paru smo risali po navodilu, nastale so smešne risbe

–          veliko smo se premikali po mreži z danimi ukazi

–          naučili smo se, da je pomembno poslušati navodila, še pomembneje pa podajati natančna in jasna navodila

Zapisala: Metka Nunčič

Fotografirala: Sara Marinič

(Skupno 39 obiskov, današnjih obiskov 1)