Učenci 3. a razreda so vključeni v projekt RAČek. V eni izmed učnih vsebin so se na zanimiv in zabaven način učili o algoritmih in računalniškem mišljenju, hkrati pa so raziskovali življenje Franceta Prešerna. Skozi igre na talni mreži, uganke in ustvarjalne naloge so spoznavali korake reševanja problemov ter odkrivali pomembne dogodke in osebe iz pesnikovega življenja. S tem so združili zavest o pomenu praznikov, spoznavanje slovenske kulturne dediščine z razvojem logičnega mišljenja in digitalnih spretnosti. Ker so se učili na igriv in njim privlačen način, so si zapomnili veliko novih podatkov.
Vtisi nekaterih učencev:
Všeč mi je bilo, ko smo se premikali po mreži in smo spoznavali Prešernove spomine. (Tesa)
Naučila sem se, kaj je algoritem, kako se s pomočjo kartic – ukazov premikaš po mreži in kdo je bil Prešernov najboljši prijatelj. (Anika)
Na delavnici sem se počutil veselo, saj smo dobro sodelovali. (Eman)
Spoznal sem, da roboti rabijo navodila in se premikajo po ukazih. (Vid)
Zapisala: Nina Rijavec Ternovec









