Kako računalniški delavci sestavijo navodilo iz naših želja?



Razvojni tim je skupaj s projektnim timom pripravil in izpeljal igre razvijanja računalniškega mišljenja.
Igre so otrokom omogočile razvijanje veščin računalniškega razmišljanja brez računalnika – dajanja ukazov brez rabe digitalne tehnologije.
Otroci so se najprej seznanili z mrežo na tleh, po kateri so se premikali, ukazi in njihovimi funkcijami. Z nadaljnjimi aktivnostmi, ki so bile zasnovane kot problemske igre na mreži, so se otroci naučili brati ukaze, se zavedati pomenov ukazov in jih znati uporabiti. Pri uporabi ukazov so spoznavali, da je pravilnih rešitev več, ampak niso vse optimalne.






Otroci so poročali:
” Najbolj je bilo zabavno, ker smo morali dobro poslušati sošolca, ki nam je dajal ukaze.”
” Užival sem ob igri na mreži, ko smo bili v vlogi miške, leva, želve, zajca …”
” Ko si zgrešil, si izgubil.”
” Mreža bi lahko bila še večja, da bi se še bolj zabavali in smejali.”
” Želela bi še več, zabavno je bilo, veliko sem se naučila, ker tega nisem znala.”
Med omenjenimi aktivnosti so otroci pridobili znanje, da morajo vsako nalogo rešiti z določenim zaporedjem, saj le upoštevanje vseh korakov v pravilnem zaporedju jih bo pripeljala do želenega cilja.
Nadaljevanje aktivnosti bo omogočilo razvijanje veščine računalniškega razmišljanja z računalnikom – z rabo digitalne tehnologije, saj nas čaka obisk GOAP-a.



učiteljice Sara Marinič, Franja Simčič in Nina Močnik
Fotografirala: učiteljica Nina Močnik