Letošnja šola v naravi, ki je potekala v Ankaranu, je bila nekaj posebnega. Kljub slabemu vremenu in covidu so učenci dobili veliko novih izkušenj, slikovitih vtisov in nepozabnih spominov. (EG)

Prvi teden pouka smo odšli v šolo v naravi v Ankaran. Ko smo se odpeljali z avtobusom, smo vsi nestrpno čakali na prvi vtis Ankarana. Med potjo so nam učiteljice in učitelji povedali o stvareh, ki smo jih videli skozi okno. Kmalu smo prispeli v Ankaran, kjer smo razpakirali, se preobleki v kopalke in se odšli kopat v bazen. Najprej smo poskusno plavali, prišla sem v skupino učiteljice Sare. Nato smo imeli nekaj pouka, nakar se je stemnilo in smo odšli na večerjo. Hrana mi je bila zelo všeč. Zvečer pa smo imeli zabavo, zatem pa nam je učiteljica Nina prebrala pravljico za lahko noč.

Drugo jutro smo se zbudili in se pripravili za zajtrk. Bil je samopostrežen in odličen. Po zajtrku smo pospravili sobe, ki so jih učitelji nato ocenjevali. Nismo imeli veliko za pospravljati, saj smo imele vse urejeno. Preoblekle smo se in odšle na plavanje, zatem pa na kosilo. Po kosilu so bili razglašeni rezultati sob. Dobile smo oceno 10! Bile smo zelo vesele. Poleg nas so imeli sobo fantje, ki so tudi dobili 10. Popoldne se je nadaljeval pouk, plavanje, zvečer pa smo igrali tombolo v angleščini. Bilo je zelo zabavno. Kljub temu, da nisem zmagala, sem bila vesela za prijateljice, ki so osvojile nagrado. Ko smo se pripravile za spanje, smo ugotovile, da je še kar zgodaj. Odšle smo na balkon in se potiho pogovarjale s fanti.

Ko smo se naslednje jutro zbudile, smo se zavedale, da gremo naslednji dan domov. Želela bi si še ostati v šoli v naravi. Ta dan smo po zajtrku odšli z ladjico v Piran, kjer je malo deževalo. Posladkali smo se s sladoledom, nato pa se odpravili v Ankaran. Kmalu po vrnitvi je prišla močna nevihta. Takrat smo igrali družabne igre in rešili naročene naloge. Potem smo odšli plavat v bazen za osvojitev diplome delfinčka ali morskega psa. Po večerji so učiteljice poslale naše razglednice, nato pa razglasile najbolj pospravljene sobe. Pri puncah 5. A razreda je zmagala naša soba! Bile smo zelo vesele.

Zadnji večer so nam učiteljice dovolile nekaj časa gledati televizijo, a me je nismo vklopile, saj smo zadnji večer želele preživeti skupaj. Pripravile smo se, se nekaj časa pogovarjale, nato pa zaspale. Spomnile smo se vseh lepih dogodkov, vključno s školjčiščem, kjer je bilo prekrasno.

Zadnji dan smo se domov vrnili z avtobusom, kjer smo se zelo zabavali. Prišli smo domov, se poslovili od učiteljic plavanja in pozdravili starše.

Šola v naravi mi je bila zelo všeč. Komaj čakam novo šolo v naravi. Če bi lahko, bi to dogodivščino tudi ponovila.

Nastja, 5. A

V šoli v naravi je bilo čudovito, bilo nam je zelo lepo. Vsak dan smo šli plavat na bazen. Tisti učenci, ki niso znali plavati, so se naučili. Vsak dan smo imeli zelo okusno kosilo, zajtrk in večerjo. Pred spanjem smo poslušali pravljico in imeli tudi žur.