V letošnjem šolskem letu smo se učenci 4.a in b razreda vključili v Poganjke projektov, ki sta ga na našem področju organizirala združenje PMI in Mestna občina Nova Gorica, ki se je kot prva v Sloveniji odločila, da podpre ta projekt. Glavna vrednota združenja PMI je posredovanje znanja  s področja projektnega vodenja. S Poganjki projektov prispeva k razvoju projektne kulture med učenci osnovnih šol. V projektu je sodelovalo kar nekaj šol z 9 učiteljicami in 220 učenci. Na naši šoli smo se odločili, da projektne korake uporabimo pri raziskovanju zgodovine šolanja v Solkanu, saj letos obeležujemo 160-letnico le-tega. Pripravili smo plakate s sedmimi koraki projekta in dejansko po njih tudi delali. Ti koraki so: izkaznica projekta, nevihta idej, miselni vzorec, drevo aktivnosti, časovnica, semafor in zaključek projekta. Naš končni izdelek je bil časovni trak, ki so ga v a oddelku nadgradili s kratkim filmom. Na zaključni prireditvi na OŠ Milojke Štrukelj smo posamezne korake v projektu predstavili s kratkimi točkami. Naša naloga je bila, da predstavimo časovnico in semafor, kar nam je skozi pesem, igro vlog in plesom tudi uspelo. Vsi učenci smo pridobili izkušnje za delo v projektu, nagrade sponzorjev za naš trud ter se na zaključku posladkali z ogromno torto.

Učiteljici Darja in Metka

Najbolj mi je bilo všeč, ko smo skupini sodelovali in se iz tega marsikaj naučili. Težko mi je bilo, ko smo morali iz debele knjige izbrskati podatke in jih zapisovati na list. Končni izdelek mi je bil všeč in sem zadovoljen.   Mark M., 4. b

Najbolj mi je bilo všeč, ko smo urejali nevihto idej. Lepili smo listke in ugotovili, kaj nas zanima. Ni mi bilo všeč, ko smo morali iskati slike in potem ene nekaj časa nismo našli. Pri končnem izdelku pa sem ugotovil, da se je vse to splačalo.   Jaša, 4. b

Slabo mi je šlo pri zbiranju podatkov. Moje mnenje je, da smo uspešno naredili časovnico, semafor in časovni trak. Semafor smo naredili tako, da smo ocenjevali prinašanje podatkov. Časovnico pa tako, da smo iz informacij izpisali ključne podatke. Dobro mi je šlo pri vajah za nastop. Predstavitev na zaključnem nastopu nam je odlično uspela.   Matic, 4. b

Na začetku, ko sem izvedela, da bomo delali projekt o šoli, se mi je zdelo zelo lahko. Ko smo morali zbrati podatke, narediti časovnico, delati semafor in se ne kregati, mi je postalo kar težko.. Ampak vse smo naredili kot smo morali. Naučili smo se tudi delati v skupini. Najbolj težko mi je bilo delati s časovnico, ker takrat nismo veliko sodelovali, zato smo veliko zamujali in kaj narobe prilepili. Lahko mi je bilo najti podatke, ker sem imela čas. Na koncu smo naš projekt predstavili na OŠ Milojke Štrukelj. Za nagrado smo dobili bele majice in ogled hiše eksperimentov. Projekt se mi je zdel odličen.   Elena, 4. b

Projekt, ki smo ga izvajali, se mi je zdel zelo zanimiv. V njem so raziskovali šolanje v preteklosti v Solkanu. Zbirali smo fotografije ter podatke, ki smo jih potem urejali. Na koncu samega projekta smo oblikovali plakat. Ustvarjanje plakata mi je bilo malo dolgočasno, koraki projekta sami po sebi pa zelo zanimivi. Želim si, da bi v prihodnosti imeli še veliko takšnih projektov.   Špela, 4. b

Pri projektu mi je bilo všeč, ker smo delali v skupinah. Učiteljica me je zadolžila za vodjo skupine pri izdelava plakata. Končni izdelki so bili pregledni, zanimivi ter poučni, najbolj pa mi je bila všeč končna prireditev.   Miha, 4. b

Pri projektu mi je bilo najbolj všeč, da smo vsi sodelovali in vsi nekaj naredili. Všeč mi je bilo risati, lepiti in pisati. S semaforjem smo ocenjevali, katerih stvari še nismo naredili v določenem času. Pri nekaterih je gorel rdeč semafor, ker niso opravili določenih stvari. Nihče ni hotel, da nam ne bi uspelo. Nekatere naloge smo naredili prej, lažje pa smo si pustili za konec. V projektu se nismo skregali in zato nismo imeli nobenih težav. Razdelili smo si delo in pridno delali. Na zaključni prireditvi mi je bila všeč tudi predstavitev koraka nevihte idej učencev druge šole.   Urh, 4. b

Končni izdelek je bil čudovit dolg časovni trak, poln slik, črk, oblačkov in pisan. Na zaključku smo izdelek predstavili staršem in ostalim šolam one pa nam.   Daniel, 4. b

Zanimivo mi je bilo, ker sem izvedel, kdaj je bil zgrajen stari in novi del šole. Užival sem na vajah za končni nastop.   Žiga, 4. b

Ko smo začeli z projektom, se mi je zdelo vse tako težko. Čez nekaj časa sem spoznala, da je delo lahko, ker smo imeli vse dobro urejeno.    Zala, 4. b

Predvsem mi je bilo všeč skupinsko delo in urejanje podatkov v časovni trak. Težavno je bilo, če kdo iz skupine ni prinesel podatkov. Nekaj težav sem imel pri urejanje podatkov na časovnem traku.    Ruben, 4. b

Pri projektu mi je bilo všeč sodelovanje, izdelava časovnega traku in brskanje po podatkih. Težko je bilo urediti nevihto idej, saj so se ideje ponavljale in sem mogel dobro razmisliti, da se ideja ni ponavljala, a je bila vseeno zanimiva.    Vid, 4. b

Projekt je bil zelo zanimiv. Najbolj všeč mi je bilo, ko sem intervjuvala svojo babico. Zanimivo je bilo tudi urejanje podatkov v časovni trak. Veliko sem se naučila o šolanju v preteklosti, recimo to, da so imeli velike zelene peči na drva.   Emy, 4. b

Projekt nam je uspel, ker smo zbrali res veliko podatkov. Ob delu sem se zabaval, ker sem se učil na drugačen način. Na kratko, bilo je zabavno.  Aljaž, 4. b

Video posnetek dogodka:

 

Po končani prireditvi Poganjki projektov smo se prijetno zabavali. Pili smo pijačo, jedli torto, se veliko pogovarjali, šalili in smejali. S prijatelji smo se lovili in igrali različne igre. Andraža in mene je ena gospa intervjuvala. Srečali  in družili smo se tudi z učenci iz drugih šol. Na prireditvi sem bil od štirih do sedmih. Razstavljeni so bili vsi naši plakati. V projektu sem se veliko naučil, zato bi rad še sodeloval v takšnih projektih. Po končani prireditvi sem šel domov in se pripravil za drugi šolski dan.  Nejc, 4. a

Nekateri smo bili po nastopu že malo neučakani. Lovili smo se in hodili pod tribuno. Ko pa se ja program zaključil, smo stekli proti torti velikanki in pijači. Vsi smo se »grebli« za torto, bila je slastna! Ko smo pojedli, smo poklepetali, pogledali še ostale razstavljene plakate in se še malo poigrali. Nato smo šli domov.   Žiga G., Domen, 4. a

Ob 16.30 smo se zbrali pred OŠ Milojko Štrukelj. Šli smo v telovadnico in se začeli pripravljati za nastop. Ko so se vsi umirili in je bila ura za začetek, je prva projektna skupina stopila na oder. Ko so začeli, smo jih zbrano poslušali. Tako so pred nami nastopile še dve skupini. Nato smo bili na vrsti Solkanci. Začela je naša skupina s predstavitvijo pesmice Časovnica v rep različici. Začel je Mark, povzel Sanel in zaključil Žiga. Sledila je Anušina pesem Semafor. Naš nastop smo popestrili še s plesom in pesmijo. Zaključili pa smo: ŽIVLJENJE JE UČENJE, DRUŽENJE,PRIJATELJSTVO, PROJEKT!   Andraž, Luka, Anuša, Sara, 4. a

 

(Skupno 18 obiskov, današnjih obiskov 1)